• (iOS) Random Royale-PVP Defense Game نقاط را باز کنید

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Random Royale-PVP Defense Game ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Random Royale-PVP Defense Game IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ نقاط را باز کنید ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Random Royale-PVP Defense Game 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    من نمی توانم از آموزش عبور کنم و به من اجازه می دهد 4 کارت بکشم و یک بار ارتقا دهم و سپس گیر کند

    Random Royale-PVP Defense Game Estrategia scli

    واقعا بازی عالیه بازی جوانمردانه و جوایز فراوان. من به توسعه دهندگان انعام خواهم داد که کارشان به خوبی انجام شده است... تا زمانی که... کلاس کارشناسی ارشد اضافه شود. من همین 3 ربات را در چند روز اخیر بازی می کنم. واقعا؟؟؟ فقط 4 نفر در هر زمانی این بازی را انجام می دهیم؟ من ترک نمی کنم. بازی خوب است. منتظر آپدیت هستم

    من از این بازی با وجود ایرادات زیاد لذت بردم. هک من 20+ دلار برای آن خرج کرده ام. با این حال دومین باری که این معامله شما را دیدم، ادعا می‌کنید که (3×10) کارت‌های شما «399.99 دلار ارزش دارند، اما هی به شما می‌گویم که... من آنها را به قیمت پایین 89.99 دلار به شما می‌فروشم. هیچ چیز در بازی Indie شما 90 دلار ارزش ندارد، این یک ذهن متوهم است و فکر می کنم بازی هایی با ارزش تر از یک بازی ویدیویی AAA هستند. این باید حذف شود، این زباله ای است که سعی می کنید از افراد ضعیف سوء استفاده کنید. همچنین لطفاً روی ارتقاءSec کار کنید.

    بنابراین به همین دلیل است که من آن را یک بررسی یک ستاره می دهم بنابراین من اولین دقایق این بازی را بازی کردم ... و من مشکلات متعددی را در این بازی می بینم اما یک مشکلی که از همه آنها آزاردهنده تر است این است که این بازی کاملاً کپی شده است. از یکی از بازی های مورد علاقه من Random Dice. راستش من فکر می کنم این بازی باید حذف شود چون گرافیکش خیلی بد است و دفعه بعد در آن تبلیغات قرار ندهید.

    تا اینجای کار من بازی را دوست دارم. این بازی که از یک بازی متفاوت اما مشابه آمده است، تا کنون علاقه من را حفظ کرده است. به نظر می‌رسد اکثر کارت‌ها در بیشتر موارد متعادل هستند و کارت‌های جدید از اینجا و آنجا وارد می‌شوند. دیدن کارت های بیشتر در آینده و توانایی هایی که ممکن است به همراه داشته باشند، جالب خواهد بود. من هیچ مشکلی با اجرای نادرست برنامه یا خراب شدن برنامه نداشتم، بنابراین این یک مزیت است.

    بازی wud عالی بود اگر در هر بازی دیگر در وسط یخ نمی زد... من تعداد زیادی تروفی را به خاطر آن از دست داده ام... اذیت شدم!

    بسیار سرگرم کننده است و می تواند مدتی را بکشد تنها شکایت واقعی دوئل حزب محدود است

    بعد از 2-4 روز خسته کننده می شود.

    بازی عالی، بسیار بهتر از 111% "تاس تصادفی"، اما به دلیل کارت "زندگی" یا کارتی که روی آن قلب وجود دارد، باید 3 ستاره بگذارم. اگر این و کارت جوکر را دارید، فارغ از سطح شما، شانس شما برای برنده شدن موشک آسمان در PvP است. من چند ویدیوی یوتیوب را تماشا کرده‌ام که نشان می‌دهد فردی رتبه 13+ را به عنوان رتبه 4 با کارت‌های پایه، کارت جوکر و لایف، رتبه 4 کسب کرده است. کمی تعادل بیشتر روی آن کارت خاص خوب خواهد بود...

    خوب است تا زمانی که افرادی را با اسلحه های کوچک یا چشمی در حال دویدن بگیرید. نمی توانم آن کارت ها را بگیرم و مدتی است که بازی می کنم. من به روز رسانی ها را دوست دارم اما به روز رسانی های روزانه آزار دهنده است.

    Random Royale-PVP Defense Game સ્ટ્રેટેજી mlkc

    بازی واقعاً سرگرم کننده است، اما چیزی که من دوست ندارم این است که حرکت دادن کارت ها در تخته سخت است، زیرا زمانی که می خواهید ماموریت را در طول مسابقه انجام دهید، بازی متوجه می شود که این حرکت درستی نیست. بنابراین آنها باید سعی کنند آن را برطرف کنند.

    پیشرفت آهسته است مگر اینکه پول در بازی ریخته شود. مسابقه‌سازی برای اینکه شما را ببازد یا حداقل اینطور به نظر می‌رسد که وقتی چندین بار در روز در برابر بازیکنانی با تمام کارت‌های افسانه‌ای قرار می‌گیرم، تقلب می‌شود. غمگین چون اولش جالب بود دلیل بزرگ دیگری که من دیگر از بازی لذت نمی برم این است که بسته کارت 8 دلاری را بعد از هر مسابقه اسپم می کند. نه من نمی خواهم این سطل زباله را بخرم. سوال پرسیدن را بس کن. TLDR: پتانسیل این را دارد که سرگرم کننده باشد اما با پیشرفت آهسته، خواستگاری نامرغوب و پاپ آپ های تهاجمی IAP خراب شود.

    خیلی خوبه شاید چند کارت اینجا و آنجا نیاز به تغییر تعادل داشته باشند، اما آنها اغلب بازی را به روز می کنند، که دیدن آن لذت بخش است. من به آن پنج می دهم فقط به این دلیل که نمی خواهم آن را با 4.1 ببینم lol حدود 4.4 است.

    من رتبه ام را به 4 تغییر دادم. من عاشق بازی هستم و عاشق اضافات هستم. با این حال، چقدر طول می کشد تا قبیله یا یک چت تعاملی داشته باشیم؟ کمی طول می کشد در حالی که همه چیز را اضافه می کند.

    به طرز شگفت انگیزی سرگرم کننده است، اما جنبه های منفی این است که هزینه ها ظالمانه است. 70 دلار برای یک افسانه ای؟


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :